ezel

entry5773 galeri
    2757.
  1. itiraf ediyorum ben de seyrettim.
    bu dizinin ilk sezon bölümlerinin müptelasıydım. ama atv'ye geçti geçeli seyretmiyordum. atv'ye gıcık olduğumdan değil, iş, güç, zamanını yakalayamama gibi sebepler.
    ama dün gece uzun bir aradan sonra ilk kez seyrettim. çakıldım kaldım ekrana.
    o ne diyaloglar abicim. kenan birkan, ezel, sekiz arasında.
    sekiz diye bir karakter yaratmışlar kıvanç tatlıtuğ'dan, türk televizyonlarında belki bir ilk...
    ama neden karakteri çabuk bitirdiler anlayamadım.
    bence bu sekiz karakterine bir flashback yapılıp sinema filmi olarak beyazperdeye aktarılmalı. yeminle güzel gişe yapar sekiz karakteri...telif melif de istemiyorum yeter ki yapın...
    0 ...