neden? çünkü hepinizden önce notts county vardı. bakın bakalım kaç tarihinde kurulmuş, hangi başarıları elde etmiş? 1903 yılından önce kaç kulüp kurulmuş? bence zaten randers, vikingur gotu falan avrupa kupalarına alınmamalı... o ne öyle, 10-15 yıllık takımların ne işi var avrupa'da? beşiktaş gibi 107 yıllık bir takım dururken?