ezel

entry5773 galeri
    2741.
  1. 37.bölümü hem iyi hem kötüydü.
    --spoiler--
    kesinlikle alıştığımız ezel'Den sapma var bu yeni sezon'Da. özellikle bu bölüm'De bir çok hata ve birçok tuskish dizi kıvamında sahne vardı.
    bunların yanında artık eyşan dayanılmaz acılar vermeye başladı bizlere. en azından bana. kadının her sahnesinde sille tokat giresim geliyor. ulan bu ezel adam olsa "en azından benim babam katil değil" dediğinde eyşan, iki tane çakardı* suratına. hı oraya gelmeden önce bir şeyler çekmişse eyşan şıllığı, oradan ceza indirimi yapmış olabilir ezel. çünkü hep birşeyler içmiş de gelmiş gibi oynuyor cansu dere.

    bu eyşan'ın bölüm sonunda ezelle sekizi kanlar içinde görmesi de turkish dizi kıvamındaydı. ne yani? şimdi bizlere "acaba eyşan ezel'in katil olmadığını ne zaman öğrenecek?" dedirtmeyi mi amaçlıyorlar? hayır senarist arkadaşlarım hayır. seyircilerin eyşan ile ilgili sordukları tek şey "bu eyşan şıllığı ne zaman gebecerek acaba?"dan başka bir şey değil.

    şu bölüm sonunda büyük mantık hatasını da farketmişsinizdir herhalde. sekiz ezel'i oda'ya kapatıp kapının önüne birşey koyar. bir süre içeride mahsur kalır ezel bey. ama bir de ne görelim. kapı dışarı değil içeri doğru açılırmış. e zaman niye o kadar zaman bekledin dümbelek. mantık hatası buldum*
    ayrıca şu sekizin herşeyi süperman gibi tek harekette halletmesi de pek olmadı. yani bu adam hulk mu arkadaş? ezelin ve diğerlerinin dayak yemesi normal de bir iki harekette yıkılmaları ve nakavt olmaları olmamış.

    bölüm sonunda yanlış anlaşılan bir şey daha var "ezel niye sekizi öldürdü diye?" ezel sekizi öldürmedi. sekiz bıçağın üstüne atladı. ezel sadece sekizin üstüne onu engellemek (öldürmeden herhalde) maksadıyla hareketlenmişti.

    bu bölüm'De kenan birkan yine baskın çıktı en sonunda. yani biz öyle gördük. ama anlamadığım şeyler var. mesela madem kenan ezel'in sekizi öldürmesini amaçladı niye ramiz dayı'nın ölmediğini duyunca şaşırdı. amacı onu öldürmek değilmiş anladığım kadarıyla.

    ali-cengiz-ezel üçlüsünün yaşadığı komik olaylar ve ezel'in restoranda yaptıkları müthişti. özellikle De taksideki muhabbete koptum ben. böyle komik sahnelerin de olması iyi olmuş bence. ayrıca haluk bilginerin her sahnesinde ama özellikle hastane'Deki ramizle olan sahnesinde ve şu şarap sahnesinde çok etkilendim. adam aşmış oyunculukta. boşuna ithal etmemişler adamı bizden. ama akşama doğru tatlı hayattaki ihsan'ı görünce, üstüne de kenan'ı izleyince bir garip oldum.

    umarım senaristler akıllarını başlarına alır ve şu brezilya-türk dizi karışımı sevdasından vazgeçerler. tamam en kaliteli türk dizisidir hala, herşeye rağmen ama şu eyşandan kurtulun artık ya da rolünü azaltın. gerçi çoğu dzi'De gelenek gibi hep gıcık bir bayan oyuncu oynatılır sonuna kadar. gebermez de bunlar genel olarak. mesela lost'ta kate, the oc'De marissa vb. gibi. böyle bir zorunluluk varsa da rolünü azaltabilirsiniz.
    ve yine bıçak darbesi alan ramiz dayı ölmez de koskoca sekiz (hem de hastane'De) ölürse hakkımızı helal etmeyiz size. keşke öldü süsü verip çok sonradan kenan'da intimal alacağım diye çıksa karşımıza.
    ayrıca şu bölüm sonu gibi bölüm sonları yapmayın. yani hepsi tamamdı da en sondaki eyşan sahnesi olmamalıydı. sadece ezel-sekiz sahnesi olmalıydı ve bunla sonlanmalıydı. umarım hatalarında dönüp eski ezel modeline (tabi bu bölüm'Deki komik sahneler gene olsun) tekrardan geçiş yaparlar.

    ha bir de. hadi dayı dön artık.

    edit : mantık hatası yokmuş şu ezel'in oda kapısını açamamasında. sekiz masayı, ezel'in kapı kolunu hareket ettiremeyeceği şekilde koymuş önüne. e akıllı adam tabi.
    --spoiler--
    0 ...