ezel

entry5773 galeri
    2732.
  1. hakkında ne söylenirse söylensin, şu anda türk televizyonlarındaki en kaliteli yapımdır.

    bölüm aslında güzel açıldı bence. ben haluk bilginer'e bir kez daha hayran oldum. eğer civarda kırmızı şarap olsaydı yumulacaktım, o derece hisli oynamış o sahneyi. kıvanç tatlıtuğ'a da bir kez daha behlül diyen ay yapım'dan 10.000 tl kazanacakmış haberiniz olsun. adam bir karakter nasıl siliniri gösterdi resmen. ben kendi adıma çok beğendim.

    hiçbir türk dizisinde hastane sahneleri akıl ve mantık çerçevesinde olmaz. daha birkaç ay önce kurtlar vadisi ve abdülhey ikilisini size hatırlatırım. 37. bölümdeki hastane sahneleri kurtlar vadisi pusu'nun belirlediği o dip standarda ulaşmasa bile kötüydü. ha hoş gerçi ben ezel'in ve kenan birkan'ın hastane sahnelerini beğendim. tiradlar çok başarılı yazılmıştı, oyunculuk çok iyiydi. özellikle haluk bilginer ciddi anlamda yardı geçti, tüylerim diken diken oldu benim.

    sonra neymiş efendim komedi dizisine dönmüşmüş. ağzını burnunu yamultup, düzgün türkçe konuşmayarak komik olunduğunu zanneden insanlar izlemesin zaten bu diziyi. hani diyolar ya ezel normal hayatta olabilecek şeylere yer veriyor diye. normal hayatta da böyle şeylere gülüyoruz zaten, bilmem anlatabildim mi?

    cansu dere; senden ve oğlunu oynayan veletten bana gına geldi. cidden senaryo gereği kenan sizi dünyanın öbür ucuna falan gönderse?

    bu bölüm aslında kenan birkan karakterinin her şeyi ne kadar ince şekilde planladığının göstergesidir. gerçek plan bu bölümde ortaya çıkmış oldu bi nebze. madem sekiz ramiz'i öldüremedi, o zaman sekiz'in ölümü ramiz'in son öğrencisi olan ezel'in elinden olmalıydı. öte yandan eyşan da buna tanıklık etmeliydi. iyi kurgulanmış olduğunu düşünüyorum. en azından 6 ay sonra diye bize gösterilen poker masasında herkesin kendisi için o masaya oturduğunu gösteriyor bu. buna göre:

    dayı: torununun intikamı ve kızının hayatı için.
    cengiz: can için.
    kenan: bilimum intikam için masaya oturacak.

    ama ezel'in ne yapacağı belli değil henüz. adam sıfırı tüketmiş durumda ve genellikle böyle durumlar karakterlerin level atladığı, çıldırdığı anlardır. o yüzden ilerleyen bölümleri ben kendi adıma merak ediyorum.

    bir de galiba bölümü sadece ben beğendim. nereye baksam senaristlere demediğini bırakmamış insanlar. merak ediyorum cidden acaba millet bu diziyi eleştirmek, hata bulmak ve beğenmemek için mi izliyor? ben işi gücü bırakıp oturuyorum, izliyorum ve keyif alıyorum valla.
    10 ...