ezeliyle kenanıyla sekiziyle alisiyle harika bir bölüm oldu.
alinin taksici ile olan diyaloğu yerlere yatırdı beni.
cengizle yazı tura atarak kaybeden ali arabada mahsur kalır ve
-inip kaçıcam işte kapıyı açsana diyor taksiciye. *
sekiz kırmızı ateş gibi arabasında otururken kenan birkanın yanına yaklaşması ve
gerilim dolu konuşmaları ise muhteşemdi.
-o bakış benim bakışım
bu intikam benim intikamım
ben senin hiçbir şeyin değilim
sen hiç kimsesin.
bu cümlelerle kenan, beni bile sarstı.
son olarak sekize kızgınım.
sen yıllarca bir yalana kendini inandır, bununla büyü, kahraman ol, ölüm makinesi haline gel. ama herşeyi öğrendiğinde pes et ve kendini kurban et.
bu kadar kolay mı? öğrendiğin tüm taktikleri dayı ve ezelle bir olup kenana uygulasana.
bunca yılın acısını çıkarsana. hemen öldün.
olmadı.