ezel

entry5773 galeri
    2730.
  1. ya 1.sezonun sonunda canımız ezelimiz "başlayalım mı?" dememişmiydi? artık başlasınlar lütfen dayı ile ezeli tekrar oyun kurup milleti ters köşeye yatırırken izlemek istiyoruz.
    izlerken "noluyo lan" "hadiii beee" diyerek heyecanlanmak istiyoruz.
    kenan birkanın bizi ters köşe yapması hiç olmuyor, koca ramiz dayının hastanelerde savunmasız olması çok üzüyor.
    bir ara dedim hah ezel kurdu planı şimdi kenan birkan neye uğradığını şaşıracak ama adam kurnazın kurnazı hemen akabinde hooop yeni plan...

    dayı ile ezelin kendilerine gelmesini şöyle kenan birkana "noluyo lannn" dedirttikleri planlar yapmaları beklentisi içerisindeyim.

    başlayalım artıkk....
    0 ...