istanbul'un 3. büyük takımıdır. fenerbahçe'liyimdir, en çok galatasaray'ı sevmem, haz etmem. ama o sevmediğim takıma saygı da duyarım, zira en azından büyüktür. rakiptir. fener ile yarışır, kimi zaman geçer, kimi zaman geçilir.
ama bu beşiktaş'a ne oluyor diye de düşünmüyor değilim? beşiktaş ne zaman galatasaray ve fenerbahçe ile yarışacak, arasına girecek kadar oldu ki, o kadar büyüdü ki? ki laf yetiştiriyor, sidik yarıştırıyor bu takımlarla?
tamam bir zamanlar kardeş takımdınız galatasaray ile ama...
biz beşiktaş'ı mütevazi bilirdik, ne haddine ki en büyük olmaya çalışmak?
en büyük biziz diyen beşiktaşlılar, sizce neden, düşündünüz mü hiç, spor programlarında en çok yer ayrılan, konuşulan 3ncü takımsınız hep, büyük takımların konuşulması bitince sıra gelen?