kurşunları boşaltma eylemi cidden şıktı ama o ''dideee'' ne yaaa behlül kaçaar dedikten sonra mezarlıkta, ikinci ultra mal sahnesiydi kıvanç'ın. lan eve geliyorum televizyonu açıyorum karşımda taşın ötesi bir adam ''babamı vurdular dideeee'' teyy allaaam ya bi sus!