Az once kerpeten ali ve samsun'lu taksici muhabbeti ile bir samsun'lu olarak beni ekran karsisinda resmen gulmekten koltuktan dusurmustur.
--spoiler--
Muhabbeti gulmekten tam takip edemedim ama asagi yukari soyle idi;
Taksici: Abi nereye gidiyoruz, karar verebildiniz mi?
Kerpeten ali: Bu gidisle sana gidicez iyi mi.
Bu arada cengiz ve kerpeten plan yaparlar. cengiz ezel'i alip goturur. ali taksici ile arabada kalir.
k.a: eee memleket neresiydi?
taksici: samsun abi, samsun'luyum ben.
k.a: aaaa tesadufe bak, akrabalar var bizim orda, bafra'dan misin?
taksici: yok be abi, havza'danim ben.
k.a: haaa
bu arada kerpeten ali kapiyi acmaya calisir ama kapi kitlidir.
taksici: ah be abi, bir oranin havasina bak, birde buranin kirli havasina. sabah horoz sesiyle uyanmak gibisi var mi yaa..
kerpeten ali daha fazla dayanamaz ve taksiciye dalar.
k.a: lan niye geldin o zaman, s*ktir git geri.
--spoiler--
ezel'de bu kadar gulecegim hic aklima gelmezdi. sen cok yasa kerpeten ali.