ezel

entry5773 galeri
    2658.
  1. önce klişesini yazalım, "türkiye'de çekilmiş en iyi dizi.."

    ilk sezonu itibariyle aynen öyle, flashbackler de ikinci sezonun yıldızı, parıl parıl böyle. ah bi de cansu dere hanıma yol verilse şu diziden.. tefocuğum, yanlışlıkla şebnem'i keseceğine, şu eyşan'a dürtüversene o frank beltrame'yi..

    dayı'nın gençliğini oynayan ufuk bayraktar'ın performansı muhteşem, şu flashbacklere bi derleme yapsalar da özel dvd çıkarsalar keşke, koca dizi çıkar lan onlardan..

    ***

    kenan birkan'ın intikamı sanırım abartıldı, dayıyla savaşabilmeleri için. ya da daha gösterilmeyen şeyler var.. ramiz karaeski'nin, kenan'ı ağır yaralı bırakıp, abisini öldürdüğünü görmüştük gazete küpüründen.. dayı, kenan birkan'ı yaralı bırakıp, abisini öldürüyor ve selma'yı elinden alıyor. (burası da muamma, elinden alma durumu yok sanırım, selma yengenin de gönlü var dayı'da)

    kenan birkan'ın intikamı; dayı'nın üç oğlunu birden öldürüyor, torununu alıp dedesini öldürmeye programlıyor. ee ebeyin amu! bitmedi mi intikam? senaristlerin bize sunduğu ramiz karaeski karakterine göre, yüreğine ve bileğine güvenip istanbul'a gelen, kimseye eyvallahı olmayan, über cesur bi kabadayı.. sen böyle bi adamın oğullarını öldürecen, sonra "ben haklıyım ama ezel.." diye gezicen ortalıkta, ne güzel istanbul ak..

    özetlersek, intikamın boku çıkmış olup, kan davasına dönmesi gerekir. dayı'nın oğullarının kanını yerde bırakmamasına mütevellit, kenan birkan'ı kıtır kıtır kesmesi lazım, bilemedim kafam karıştı..

    düdüt: neyine eksi verdin la? eyşan sen misin yavrum? sus, inanırım ak..
    7 ...