Kamer suresinde de geçtiği gibi (Hiç şüphesiz, Biz herşeyi kader ile yarattık)herkesin bir yazgısı bir kaderi vardır. Kul kurar kader de güler belki Candan erçetin'in seslendirdiği kader parçasındaki gibi.
--spoiler--
Kul kurar kader gülermiş
Bazı hikayelerin sonu mutsuz bitermiş
Ama kadere inat insanoğlu hayal kurmaya
Yazgım değişir diye inanmaya devam edermiş
insanız bir anlam ararız yaşamak için
Ait oluruz sahip oluruz yada olamayız
Hesaplar yaparız sonumuzu bilemeden
Dünyalar kurarız dengimizi bulamadan
Acılar çekeriz hesabını soramadan
Yeminler ederiz tutamadan
Çeker gideriz
--spoiler--
Sözler bu kadar mı manidar olur.