çok güzel bir bölümdü.
dayıyı zaten seviyor saygı duyuyorduk ki flashbackler ile bunu daha da arttırıyorlar.
herkese her duruma bir oyun kuran kurdurtan dayı kendine intikam dolu toruna karşı sadece sevdiklerine veda edip beklemeyi seçmiştir.
8 dayıyı bıçakladığı sırada kimse müdahale edemedi çünkü dayı sekizin öldürülmesini istemiyor istese o ana kadar gelmeden halledilirdi.
burçin terzioğlundan nasıl pıtır pıtır dökülüyor o yaşlar o nasıl "seni sevmiyorum daha yeni aldın beni yanına gidemezsin" diye bir isyandı bir kahroluşun tepkisiydi valla cansu dere ağzını yamultarak ağlamadan nasıl kahrolunur izlesin bir ara.
bölümün sonuna kadar hep bir ters köşe bekledim aslında kuzu kuzu beklemiyorlar 8'i bir plan yapıp kenan birkanı ters köşe yapacaklar sonra meydanda ezel, dayı, sekiz, tefo, ali böyle yan yana yürüyecekelr ama olmadı. (bkz: bu sefer güldürmedi)
sezon finalinde sakat da olsa dayının yaşadığını bile bile son sahne kahretmiştir.