1971'den ramiz hapse girene kadar ki kısımlarını toplayıp sonradan tek bölümde yayınlamalılar. müthiş sahneler görüyoruz. bugün deşilen adamın arabaya tutunarak son çırpınışları etkileyiciydi.
ayrıca dayıyı aramalıydı diyenler tefo'nun ezel'i arayıp ezel'in no'ya bastığı sahneyi ne çabuk unuttunuz. nasıl izleyicisiniz?