ezel

entry5773 galeri
    2597.
  1. bumuydu lan? 8 8 dedikleri? ramiz yanında 2 tane silahlı koruma taşısa 8 sizlere ömür...

    ha bir de o denli profosyonel olan 8 in kendini savunmayan yaşlı bir adamı bıçaklayarak öldürememesi de tam bir komedi. lan ben bile nereye sallarsan her türlü öldürür biliyorum ama 8 bilmiyor öylemi?

    yönetmen şiirsel takılıcam derken adam gibi bir aksiyon sahnesi çekmeyi bırak , basidinden "garda adam bıçaklayıp tüyme" olayını bile çekmekten aciz hale gelmiştir.

    bölümde görebildiğim tek artı über komando olan 8 in tefo yu bir güzel benzetmesi olmuştur. en azından komando denen şeyide ramizin süper kahramanlarına yedirmediler.

    tanım: iyi başlayan ama barutu tüketmiş dizi.

    ayrıca dayı nın öleceğini sanıp panikleyecek kadarda dikkatsiz bir izleyici kitlesine sahiptir. ilk sezon sonunda 6 ay sonrasını gösterdiler. sapasağlam ayaktaydı.
    işte tipik ezel izleyicisi... ne beklenebilir ki?
    2 ...