ezel

entry5773 galeri
    2594.
  1. Dayı ; ortalığın zaten bilmem neresine koymuş biri olarak ölsede olur ölmesede olur. zaten dış ses'i ile dizide kalabilir. Zaten biz onun Dış ses'li bölümlerinde ki konuşmasına hayran değil miyiz? Ama Şebo yani Şebo'm'a bir şey olmadı çok şükür. Gerçi aklımda bir ton soru işareti kalmadı değil. Bu kızın kan grubu ne aga? kim kan verdi bu kız'a? gibi...
    Ayrıca bu bölüm ki kurgu diğer bölümlere nazaran çok daha iyiydi.
    0 ...