Bu adamın hiçmi kendine saygısı yok? hiçmi erdemli olamaz? aynaya baktığında hiç mi utanmıyorsun be Yiğit?
ilkokul çocuğu, öğretmenine yaranabilmek için ona sorular sorar, şirinlik yapar ya, Yiğit bulutun yaptığı da o'dur. Başbakana yaranabilmek için Başbakana şirin gözükebilmek için ilkokul çocuğu heyecanı ile yandaş sorular sorar, ve bazen o kadar yandaş sorular sorar ki Başbakan bile buna güler.
Neymiş efendim internet ve diğer ortamlarda da Rtük gibi denetliyici bir mekanizma olsun muş, ulan bu kadar da yalaka olunmaz bee.Vallahi yuhh, utan be utan yalaka pis herif.