burger king

entry1740 galeri
    373.
  1. valla bakterili etlerinden mi yedim bilemeyeceğim ama şöyle anlatayım yaşadıklarımı...

    The Expendables filminin geldiği gün arkadaşlarla beraber 12 seansına gittik. temmuz ayı falan oluyor sanırsam. neyse çıktık, acıktık tabi. odtü nün oradaki burger dan yiyelim dedik. hamburgeri yerken tadında gariplik vardı ama içindeki yeşilliklerden heralde diye düşündüm. neyse eve geldik sabah 10 civarı kustum. öğlen 2 de kalktım tekrar kustum. 1.5 hafta yattım toplamda 6 kere falan kustum, ishal de eksik olmadı tabi. ne yesem midem bulanıyordu, 1 günü bir öğünle kapatıyordum nerdeyse. 2 hafta sonunda tamamiyle iyileştiğimde, tartıya çıktım 71 kilodan 67 e düşmüşüm. lan zaten zor kilo alan bir insanım ağzıma sıçtı o bakteri burgerleriniz.

    sonuç olarak;
    bir daha sana para kazandıranı götünden siksinler burger. mc donalds reklamıyla dolaşacam üstümde.
    0 ...