facebook

entry6548 galeri
    2339.
  1. harbiden bir daha açılmasa ne güzel olur ya hu. tek üzüleceğim şey; bir daha texas hold'dem oynayamayacak olmam. beni facebook'a bağlayan tek şey, poker. onun dışında umurumda bile değel.

    facebook ölsün istiyorum.

    edit: zuckerberg meğersem benim için çalışıyormuş. aferin lan.
    http://teknoloji.milliyet....2010/1292790/default.htm
    0 ...