giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
facebook
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
6548
↓
galeri
2339.
harbiden bir daha açılmasa ne güzel olur ya hu. tek üzüleceğim şey; bir daha texas hold'dem oynayamayacak olmam. beni facebook'a bağlayan tek şey, poker. onun dışında umurumda bile değel.
facebook ölsün istiyorum.
edit: zuckerberg meğersem benim için çalışıyormuş. aferin lan.
http://teknoloji.milliyet....2010/1292790/default.htm
mhmtnsyz
23.09.2010 23:25
0
...
şikayet et
#9469023
kaydet