bazı ezik taraftar** tarafından üçüncü büyük olarak nitelendirilen takım aynı zamanda uefa kupası'nda ki tek türk temsilcisi. ne takımmışız arkadaş, kötüleye kötüleye bitiremediler. hayır diyelim ki biz büyük takım değiliz. siz büyük takım taraftarları* neden böyle küçük bir takım için bu kadar dert yanıp entry kasıyorsunuz? gidin diğer büyük dediğiniz kulübün başlığına onu övün. ne oldu o da mı olmadı? *