dün de görülmüştür ki; beşiktaş ligde maçı kiminle olursa olsun, nerede olursa olsun maça hükmedecek. belki bu sistemiyle pozisyonlar verecek, arkaya adam kaçıracak ama karşısındaki takımı bir anadolu takımı görüntüsüne çevireceği bir gerçek. hemde şimdiki gibi değil, eski anadolu takımlarından. şimdikiler en azından illa ki mahkum oynamıyor, arada üstünlük kurabiliyor maçta.
eskiden öyle miydi? büyük takım maçı kontrol eder, anadolu takımı da arkaya adam kaçırmaya filan çalışırdı.
işte dün de gördük ki fenerbahçe ilk yarının 22 ile 45. dk'si arası hariç hep bu eski anadolu takımı görüntüsündeydi.
şu galatasaray'ın yıllardır çıkamadığı 52000 kişilik saraçoğlu'nda.
belki dün maç 4-2 biterdi ilk yarı ama beşiktaş yine aynı şekilde maça hükmederdi büyük ihtimalle. ne olursa beşiktaş sayesinde olurdu. golü de beşiktaş yerdi, rakibini de orta sahadan beşiktaş çıkartmazdı. herşey beşiktaş'a bağlı olurdu.
böyle de olacak...
görünen o ki maçları kaybederse beşiktaş kaybedecek, kazanırsa beşiktaş kazanacak. gidişata bakılırsa bu ligde başka senaryo kalmadı.