tuborg

entry184 galeri
    36.
  1. beni çok mutlu eden bira markasıdır..

    kalitelidir. demini almış biradır. olgunlaşmadan piyasaya sürülmediğini tahmin ediyorum.

    damak tadı gelişmiş olanlar anlayabilir bunu. sarı kutusu uyar bana.

    edit: geçirdiğim ağır bir hastalık nedeniyle artık içemiyorum. hayat böyle de güzelmiş. boşuna içmişim.
    0 ...