tercihi kendisini ilgilendirir. ama sırf kendilerinden farklı düşünüyor diye adının verildiği sokağın isminin bile değiştirilmesini isteyenlere bir çift sözüm var:atatürkçü olduğunuzu söylüyorsunuz. bu da demokrat olmayı gerektirmeli.demokrasinin neresinde teklilik var? demokrasi sadece siyasi çoğulculuk ve haklar anlamına gelmez. aynı zamanda insanların özgürce düşünüp bunları ifade edebilmesi, farklı düşüncelere hoşgörü sabır ve anlayışla yaklaşmak demektir. yani aslında bir hayat felsefesidir. siz öyleyse böyle yaparak nasıl iddia ettiğiniz gibi demokrat, çoğulcu, kemalist oluyorsunuz?