insanların ne oy verdiğine neden bu kadar takıldıklarını anlamadığım sanatçı.
ben sezen aksunun o güzelim şarkılarını siyasi görüşü için değil şarkılarının mükemmel olmasından dolayı sevdim.
ne böyle senle ne de sensiz,
yazık yaşanmıyor çaresiz,
ne bir arada ne de ayrı,
olmak imkansız hiç sebepsiz....
bunun gibi binlerce şarkısını sevmemi verdiği oylar değiştiremez.