SOKAK-LARINDAKi Sezen Aksu tabelasını indiren izmirlilere seslenmek istiyorum.
Adını, sokağınızdan indirdiğiniz o sanatçı var ya;
O Türkiye nin sanatçısıdır.
Her şarkısıyla yüreğimizi bu ülkeye demirleyen şarkıcıdır.
Adını sokağınızdan indirdiğiniz o insan var ya;
Bütün gençliğini mini etekle geçiren, kadınlığını sonuna kadar yaşamış bir insandır.
Her şarkısında kadehini Ege nin öteki yakasına kaldıran, hayat tarzını bütün hayatı boyunca sizinle paylaşmış bir insandır.
O izmirlidir.
Her izmirli kadın gibi kafa tutan, korkusuz bir kadındır.
Hiçbir cemaate sığmayacak kadar büyük bir insandır.
Yakıştıramadım bu tavrı izmir e.
Peki onun adını indirdiniz, referandumda Evet; diyen izmirin yüzde 37sini ne yapacaksınız?
Sokaklardan sürecek, okullardan tart edecek; fırınlara sokmayacak mısınız?
Siz böyle yaparsanız, biz sizlere, bizlere ruh hastası;, ;ahlaksız;, darbeci; diyenlere nasıl cevap vereceğiz?
Sezen böyledir.
Bugün sizi kızdırır, yarın başkalarını.
Emin olunuz ki, bir gün hayat tarzınız tehdit altına girerse, yanınızda bulacağınız ilk insandır.
O isim sizin sokağınıza ancak şeref verir. Gurur verir. izmirli kadın olmanın, erkek olmanın gururunu verir.