çok değil bundan 1-2 ay önce tüm ülkenin laf söyletilmez tabu kabul ettiği sanatçısıyken birden ne olduysa milletin (tabi hayırcı kesim kendini millet, evet verenleri vatan haini sanıyor) gözünden düşen kadın.
ne oldu zoruna mı gitti yavşak?
izmir'de adını taşıyan sokağın adını değiştireceklermiş. neden canım? neden benim kendine demokratik, kendine laik izmirlim? evet dedi diye mi bu hırs? bu hazmedememezlik bu karalama? bu mahalle baskısı hı bebişim? gülerim ben sana. gülerim götümle hiç acımam bile.
evet deseydi ne olacaktı? güneş mi doğacaktı izmir'ine? eskisi gibi minik serçenin şarkılarıyla aşık olacak, minik serçenle mi üzülecektin? eksik mi kaldı şimdi tüm şarkılar? hayır dedi ne oldu? minik serçen senin için öldü mü?
kabul etmiyorum abi, derhal laik genç kızlarımız da teoman da evet dedi diye çığlığı bassın.
dilde hep aynı nakarat, masum değiliz bebişim hiçbirimiz!