sezen aksu

entry1979 galeri
    782.
  1. oldum olası sevmediğim bir şarkıcı idi...
    lakin şu referandum döneminde evet'e verdiği açık destek ile sevenlerinin büyük bir kısmını üzdüğü aşikardır bu hanfendinin.
    kaset satışlarında, konserlerinde ciddi bir düşüş olacak bundan sonra.
    parasal anlamda sıkıntı yaşar mı?
    sanmıyorum.
    abla zaten dünyalığını çoktan yaptı.
    ama bu sefer kendi bindiği dalı kesip kendini bitirdi.
    göreceksiniz...
    bu abla emeğine saygısızlık edenlerin, korsan ürün kullanan kesimin tarafında yer aldı.
    kültürlü, seviyeli ve emeğe saygılı kesim artık tek bir cd'sini almaz.
    konserine gitmez.
    hatta ben şu an sezen aksu mp3 ü indirmeye başladım.
    sırf ibnelik olsun diye.
    onun eserlerine ona duydukları saygıdan dolayı para verenler artık ona sırtını dönecek.
    korsan ürün satıcılarıyla başarılı bir sanat hayatı dilerim kendisine.
    geçmiş olsun.
    0 ...