akraba ile aynı bölümü bitiren talihsiz

entry9 galeri
    4.
  1. kesinlikle bir böte öğrencisi olamaz. ayrıca aslında bir açıdan bakıldığında akrabanın tıpçı hukukçu bilemedin mühendis çıkmasından iyidir. sen tıpçıysan, o da olmaz tabi. sükseni gölgeler bir kere.
    0 ...