bu ülkede kendine cumhuriyetçi, demokrat diyen ne kadar fazla öküz olduğunu görmemizi sağlayan "sanatçı". isteyen istediği oyu kullanır, fikir ayrılığı fikirde kalır, kişiselleştirmek tamamıyla basitliktir. bu arada at gözlüklü bu canlılara bu entry'i yazan kişinin "evet" demeyeceğini belirtiyorum. "taraf" değilim.