sezen aksu

entry1979 galeri
    774.
  1. insanların evet ve hayır deme özgürlükleri tabii ki vardır fakat keşke sezen aksu'ya evet dediği için haksızlık ve baskı yapıldığını düşünen arkadaşlar,

    aynı hassasiyeti 'hayır' broşürleri dağıtırken dövülen, 'hayır' standlarına zabıtalarca saldırılan, polislerce darp edilen, hastanelik edilen, kolu, bacağı kırılan insanlara da gösterseler...

    vereceği oyu net şekilde açıklayan, açılımlara karşı duranları affetmeyeceğini söyleyen, sezen aksu sözüm ona eşitlik ve özgürlükten bu kadar yana ise, bir 'sanatçı' olarak neden bu haksızlıklara göz yumuyor?

    sanatçı toplumu aydınlatan, yol gösteren örnek kişi değil miydi?

    keza, baskı yapmak ile tepki göstermek-eleştirmek arasında ciddi farklar vardır agalar! hele geleceğimiz ile ilgili kararların doğrudan bağlantılı olduğu bu insanlara siyasi duruş ve tavırdan taviz vermemek ile 'baskı yapmak' çok çok farklıdır.

    kimse sezen aksu'ya saldırmadı, kollarını bacaklarını falan kırıp, hastanelik etmedi, coplarla, satırlarla doğrama girişiminde bulunmadı, polisin 'hayır'cılara yaptığı gibi..

    her kavramın içine edildi, bari bu kavramların farkını iyi belleyin!

    ve sezen aksu,

    fırtınada ak ayazda
    sürgün her yerde hep yalnızdır
    gül açsa da kuş uçsa da
    görmez dargındır..

    artık sen de bir sürgün'sün.
    0 ...