1982-1998 arası, hani firuze'den adı bende saklı'ya kadar türk pop müziği sezen aksu'ydu. çıkardığı her albüm tekrar tekrar dinlenesi, rakkas'la eğlenilip, unut'la içilip dertlenesi şarkılardı içindekiler. severdik, dinlerdik her daim.
fakat son zamanlarda* gözle görülür bir düşüş olduğu apaçık ortada müzikal anlamda. ne çıkardığı albümler dinlebilir oldu, ne konserleri izlenebilir. kaldırıp kimin diye baktığın her kötü bestede sezen aksu imzası var günümüzde, parayı veren herkese bestelerini verir oldu, buna manken bozması şarkıcılar dahil.*
şimdi de evet propagandacısı oldu çıktı, neden diye sormaya gerek yok, o da diğerlerinden biri. her devrin adamı denir ya, sezen aksu cuk oturuyor bu tanıma. belli ki korktuğu bir şeyi var, belli ki bazı şeylerini hükümete yaranıp örtbas etme peşinde. yoksa bir insan a deyip, b yapmaz. eğer biraz önce bahsettiğim nedenlerden ötürü yapmıyorsa bunu ikiyüzlü olur ki bu daha fena.
sonuç olarak şöyle bir arkama baktığımda ben sezen aksu'yu milenyuma getirmedim, 98'de bıraktım. arada anarım 80'leri, 90'ları dinleyip.