Aslında (#8167240) altına imzamı atarım, bundan daha mükemmel ifade edilemez Sezen aksu fenomeni. ve kabul de ederim, sanatçıların sorumluluğunun toplum düzenini belirleyecek şekilde oluşmasını. belirli bir siyasi görüşünüz olup, bu siyasi görüş hükümete egemen olduğunda da onları pekala destekleyebilirsiniz.
ama demokrasiyi araç olarak gören, söylemlerinde sosyal adalet, insan hakları ve demokrasiden bahsedip, uygulamada aksini yapan bir partinin adeta yalakalığını yapmak çok aşağılık bir konumdur. tarkan'a veysel eroğlu nun tavrı var daha mürekkebi kurumadı. bunu kimseye layık göremezken, şarkıları bünyeme işlemiş birinin bu kadar alçalmasını hazmedemiyorum.
bu yazdıklarımı komple baştan yazabilirim, çünkü bir komplo teorim var; o da sezen aksu nun da tehdit ediliyor olduğudur. gerekçe de belli, kendisinin uyuşturucu bağımlılığını sanırım bilmeyen az. yarın bir gün tehdit aldığı, bu sebeple bunları söylemeye itildiği yönünde bir açıklama yaparsa hepsini geri alacağım. o zamana kadar repertuarımda bir ayıklama yapmam gerekiyor, üzgünüm.