harvard'ın kendi arasında iletişim sağladığı siteye, üniversiteye ait internet sitesinin veritabanından resim çalmış olan zuckerberg arkadaşımız, okul tarafından atılmış.
daha sonra işi genişleterek facebook'u kurmuş. okuldan atıldığına hiç üzülmüyordur herhalde?