yiğit bulut

entry1998 galeri
    256.
  1. sözlük eşrafı ne düşünür hiç umurumda değil, tayyip' ten de hazzetmem, umurumda değil ama bişeyi belirtmek istiyorum;

    herkesin taraf olduğu bi ortamda bu adamın taraf olmaya hakkı var mı yok mu? var, hadi diyelim militan akp' li. öte yandan emin çölaşan da militan akp düşmanı. ne şimdi emin iyi bu kötü mü yani!

    avrupa birliği konusunda en ağır yazıları da vatan' da yine bu adam yazdı. hükumete ters yazılardı bunlar. çıktı değişik televizyonlarda bas bas bağırdı. o zaman kimseden ses çıkmadı. tabi mnakoyum bunu bilmenizi beklemek siden çok şey beklemek zaten...

    ben akp' li değilim, olmam da. ama akp' li diye de kimseye düşman olmam. ya da chp' li diye.

    iş eğer bizim gibi düşünmeyen herkese bok atmaya vardıysa ben söyleyim, biz ülkece götü başı toplayamayız. sakin olun beyler.

    kapasiteli siyasetçi, gazeteci, yazar hasreti çeken memlekette bu adam hakikaten bilgi birikimiyle, mükemmel ingilizce' si, fransızca' sıyla kabak gibi duruyo orda. bilgisi, birikimi ve bazılarına göre inanılırlığı da yüksek.
    gazeteciyken chp' de siyasete başlayan adamlar olmadı mı?

    (bkz: mehmet faraç) (bkz: cumhuriyet)

    (bkz: Hurşit Güneş) (bkz: Milliyet)

    (bkz: Hüseyin Yıldız)

    bu adamlara neden çemkir miyosunuz? ha onlar çok düzgün, bilgi küpü di mi! (bkz: ya bi siktir git çay koy)

    kaldı ki benim de eleştirdiğim yönleri var. (bkz: #9260226)

    mine kırıkkanat ki benim şahsen bu ülkede çok tehlikeli bulduğum bi yazardır, bu adama telefonla bağlanıp resmen çemkirmiştir. ve mine g.' nin gayet chp' ye yakın durduğu söylenebilir. yiğit bulut' sa cevaben mine' nin görüşerlini ne kadar önemsediğini, hemen programa aldırmak istediğini falan söylemişti de üzerine bir yığın laf daha duymuştu.

    tekrar söylüyorum akp' li değilim; ama özellikle kendisi gibi düşünmeyenlere karşı sözlüğü adam asmaca malzemesi yapan arkadaşlar da dönsün önce bi kendisine baksın bilgi birikiminiz nedir? titriniz nedir?. sözlük sizin ölümüne bağlı olduğunuz siyasi görüşlerinize malzeme mi yoksa bi eğlence aracı mı?

    şimdi doyasıya eksileyin gençler, hiç sikimde olmaz.
    0 ...