yeşim tabak

entry2 galeri
    1.
  1. sinema eleştirmeni. aslında filmeri yorumlayışını çok başarılı bulsam da anlatımında bir sorun olduğunu düşünmekteyim. cümleleri birbirinden çok kopuk olduğundan yazılarında bir bütünlük yakalayamıyorsunuz.
    0 ...