kapitalist baskı düzeninin son aşaması olan "büyük birader" faşizmine anarşist açıdan yaklaşan güzel bir film.
anarşist bakış açısıyla uygun düşmeyeceğini biliyorum ancak son sahnelerde londra caddelerini dolduran milyonlarca insanın patlamalarla birlikte enternasyonal söylemesini çok isterdim. ne bileyim belki de faşizme karşı başarının sosyalizmle mümkün olduğunu düşünmemden ileri gelmektedir bu.