vay arkadaş!!! biz küçük ibo'yu hülya avşar'ın kucağına oturtturduğumuzda çocuk psikolojisi katili oluyoruz. resul balay gibi bir dünya starını buralara taşıyoruz diye ayıplanıyoruz. küçük yaşta çocuğu bu kadar ünlü yapar, şımartırsanız bıdı bıdı diye laflar işitiyoruz. bu herif daha 16 yaşında dün gece kimi siktin diye sorsan hatırlamaz götoş. ama yook. amerika bilinçli. amerika çağdaş. sikerim lan hepsi obez. (sinirden nasıl küfür edeceğini bilemeyen yazar söylemi)