millet neden bu kadar sikine takıyor bunu anlamış değilim. herkes tutturmuş, "bebe lan bu!", "bebe şampuanıyla yıkanıyomuş la!", "bildiğin bebe, vallahi bebe lan, kodumun ergeni!" diye gidiyor. yok bazıları, "ah elime bi geçse kemiklerini kırarım ulen!" diyor. pardon da ne yaptı bu çocuk size? bu çocuk 16 yaşında diye demedik lafı bırakmıyorsunuz. peki siz 16 yaşında kendinizi nasıl görüyordunuz acaba? kendinize "bebeyim lan ben." diyor muydunuz? kendiniz çok bir bokmuş gibi dolaşıyordunuz etrafta.