herkesin üstüne geleceği takımmış, düşüşü sert yaşayacak takımmış.
vay güzel kardeşim, sen beşiktaş'lı olmak ne demek bilir misin? seni bir 2004 ocak ve 2008 arasındaki dönemlere transfer edelim, yaşa da gör bakalım üstüne gelinmek ne demekmiş, büyük umutların nasıl yerle bir edildiği ne demekmiş. ondan sonra başlayın hayali felaket tellaliğine.
nasıl yukarıda denilmiş her çıkışın bir düşüşü, her düşüşün bir çıkışı var diye.
kısacası biz dibin en dibini de gördük, bundan sonra hedef tam yol ileri. tepeye hemde en tepeye. kısacası bundan böyle allah'ın izniyle alayı gelse yıkamaz bizi.