pendikspor

entry145 galeri
    45.
  1. evime çok yakın bi stadı olmasına rağmen hiç bir maçını izlemediğim. ve hatta galatasaraylı olmama rağmen de çok fazla sevmediğim semtimin takımı. eskiden sempati beslerdim bu takıma fakat taraftarlarının green street holigans filmini izleyip izleyip rakip taraftarla kavga etmesine hasta olduğum takımdır.

    umarım stadı şehir dışında biyere taşınır orada ne halleri varsa görsünler.
    0 ...