benjamin kastaryan

entry282 galeri
    77.
  1. milliyetçilik konusunda kendisine katıldığım yazar. ama milliyetçilik her türlü eleştirilecek bir durum değildir, pasif pasif milliyetçilik yaparak milliyetçi olunmaz, kendim milliyetçi değilim ama yine de gerçekten çok delikanlı milliyetçi çocuklar tanıdım onlara haksızlık olmasın diye kısmen katılmıyorum. yani aralarından da iyileri çıkıyor; ki bir zamanlar bende milliyetçiydim...

    sorunşurda aslında milliyetçi olmak ile olmamak bu ülkeyi sevmemek anlamına gelmiyor. hepimiz seviyoruz ve sevmeyene de saygılıyız ama şu "ötekileştirme" olayı olmamalıdır.

    din konusundaki düşüncelerini okumadım, * *
    0 ...