beşiktaş

entry19538 galeri ses2
    2177.
  1. 2 sezon önce oynanan trabzponspor-gençlerbirliği maçında ibrahima yattara sol kanattan kaleye hipotenüs düzleminde yararak gidip yay üzerinden çılgın bir şut çıkarmıştı ve enfes bi gol atmıştı. maçı anlatan melih gümüşbıçak gaza gelip son derece akla kazınan yerinde bir slogan peydah etmişti:

    "futbol, yıldızlar oynayınca güzel."

    şimdi bu takımı izleyince karar verdim aslında bu sloganın yeri gelince ne derece haklı çıkabileceğine. q7, bu gece inönü çimlerinde ahenkle raks ederken ben işyerinde cebelleşiyordum. bi ara fırsat buldum ve internetten maçın linkini buldum. 3 bilemedin 5 dakika sonra o kendine has vuruşuyla arka direğe kestiği ortanın getirdiği gol trabzonsporlu olmama rağmen acayip heyecanlandırdı. "piç" dedim en samimi duygularımla. ama işte zaman kısıtlı olunca işe devam ettim. q7 nin bir de gol attığı mesajını görünce işyerindeki geri kalan dakikalarım "nasıl attı acaba lan?" düşüncesiyle geçti. güzel futbol fanatiğiyiz şimdi, bu hayali çok görmeyin. neyse iş bitti ve eve geldim. facebook' u aç, maç özetlerine gir, "aferin eklemişler", guti, q7, amk, melih gümüşbıcak, yıldırım demirören, beşiktaş.

    (bkz: saygı)
    19 ...