guitar hero

entry155 galeri
    49.
  1. bateri versiyonunu * carrefour'un standında oynamıs oldugum oyun. ne yalan soyliyim zevkli degil diyemem. cok zevkli, mukemmel. medium da oynamıstım ben. orta seviye olmasına ragmen cok zorlandım. bassları yakalamak notaları yakalamaktan daha zor. ayrıca, insan ust uste hata yapınca oyun'da, oyuncu'da sıcmaya baslıyor ki, insanın butun sevkini alıp goturuyor.
    0 ...