Sivas maçındaki oyunu yüzünden eleştirilmiş oyuncudur. Eleştirenler bir bakıma haklıdır, rezalet oynadı gerçekten, ama sağ bekte doğru tercih midir sormak lazım. Elimizde iki oyuncu var, biri ali turan; şu ana kadar hep stoper oynamış bir oyuncu. Diğeri de Lucas Neill; galatasaray'a gelmeden önce hep sağ bek oynamış. Stoperde de çok iyi oynuyor. E arkadaşım düşünmeye bile gerek yok, ali turan neden sağ bek?