hatırlıyorum da, yıllar önce ben öss sonuçlarımı öğrenirken *server too busy değildi hiç. 10da gidip internet cafe'ye * tak öğrenmiştim.
hatta avea ve turkcell de sağolsunlar mesajla sonucumu bildirmişlerdi. şimdi niçün böyle oldu sorarım size?! ayrıca bir insan bir entry girerken bu kadar mı hisseder yaşlandığını yahu.