yurdumdaki bu yılın memuriyet sınavıdır.
ösym'nin bir işi eline yüzne bulaştıramadan yapamayacağını belirleyen, bir sonucu sağ salim ulaştıramayıp milleti ekran karşısında yüzlerce kez server is too busy yazısıyla başbaşa bırakan bir sistemin uzantısıdır.
zaten koca yıl millet helak oluyor, sonra saatlerce süren abuk bir sınava girip torpilsiz atanabilmek için yüksek puan peşinde koşuyor, yetti mi?
koskoca bir hayır!
daha akşama kadar aptal bir sitedeki sistemin tekrar düzelmesi ve sonucu görebilmek için dua etme faslı var sırada.
de haydin, duaya!