ösym başkanının: ''sınav kağıtlarını yetiştiremedik, en erken cuma açıklayabiliriz ya da haftaya kalır'' açıklamasını yaptıktan sonra yarın açıklanacağı söylenen sınav.
bu seneki soruları hazırlayan komisyonun kafası güzeldi, sorulardan anlamıştık; demek ki pek sevgili başkanın da kafası güzelmiş ki bir dediği diğerini tutmuyor.
haydi hayırlısı bakalım. inşallah güzel puanlar alır tez elden atanırız hepimiz.