fenerbahçe'ye uefa playoff turunda paok saloniki takımı çıktığından beri facebook'ta veya başka sitelerde de var mıdır bilmiyorum, paok saloniki'yi kardeş takım ilan etmiş taraftarlara sahip kulüp. paok çıkana kadar bundan da haberim yoktu ya, neyse artık.
ben burada kulübü suçlamıyorum. bilgisi yoktur büyük ihtimalle. ama hem kendinize(ki bunu 3 büyüklerin 3'ü de yapıyor) atatürk'ün takımı diyeceksiniz, hemde rakibinize karşı bir yunan takımını destekleyeceksiniz. ucuz milliyetçilik yapma sevdalısı değilim. bunu tuttuğum takım fenerbahçe de yapsa, galatasaray da yapsa,(belki de yapmışlardır, yapmışlarsa ayıp etmişlerdir) ayıplarım.