gereksiz yere uzatılmış bir sona sahip bir james bond filmi. diğer dikkat çeken bir nokta da bond'un film boyunca maratondaymış gibi koşturması olmuştur,göze hoş gelmemiştir,kötüdür. Ayrıca kim ne derse desin daniel craig olmamış olamamış. Senaryo olarak kitaptan iyi uyarlanmış fakat bunu bond tipine daha çok benzeyen biriyle çekselermiş çok daha yankı uyandıracak bir film olabilirmiş.