uykusuz kurulduğu zamanki ününün üzerine yatan bir dergidir. kurulduğundan beri her gün daha kötüye gidiyor. kurulduğu zaman da penguen'e anca yetişebilirdi. çizerlerin bu kadar savsaklamasının nedeni nedir merak ediyorum. derginin en baba çizerlerinden cengiz üstün'ün bile son köşesini "dergi bitse de gitsek" kafasıyla yaptığı belli. uludağ sözlük entryleri karikatür olsaydı her gün bir uykusuz çıkardı.