son olarak guti'nin de alınmasıyla harika bir kadro oluştu. bu sene şampiyonluk yolunca zorlu bir rakip. quaresma ve guti çok iyi üst düzey futbolcular bu yüzden tebrik etmek gerek açık bir dille. lakin taraftar gruplarının çoğu * halen bununla övünmek yerine boş boş fenerbahçe'ye laf atıyorlar, anlamak mümkün değil. olağanüstü bir transfer yapıldığında bile akla fenerbahçe geliyorsa...
not: hangi takımlı oldugumu söylememe gerek var mı ? tabi ki çarşı'lıyım!